Sesja fotograficzna Kasi.

Witam serdecznie moich wiernych czytelników 🙂 Od razu przepraszam za długą nieobecność. Na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć jedynie tyle, że w moim życiu nastąpiło wiele zmian. Szczęśliwie obroniłam pracę licencjacką i ukończyłam studia, przeprowadziłam się do Wrocławia oraz rozpoczęłam studia magisterskie. Odpoczęłam po intensywnych miesiącach, zaaklimatyzowałam się w nowym miejscu i jestem gotowa wrócić do publikowania zdjęć. Wiem że mam spore zaległości w tej kwestii. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawią się dalsze posty dotyczące wyprawy przez Dolny Śląsk, postaram się zeskanować talbotypie oraz pokazać Wam zakamarki Wrocławia.

Dzisiaj zaprezentuję efekty sesji fotograficznej, którą wygrała na Facebooku Kasia. Zrealizowaliśmy ją w sierpniu, na terenie Górnośląskiego Parku Etnograficznego w Chorzowie. Jako zwyciężczyni, Kasia zadecydowała że będzie to sesja rodzinna wraz z mężem Tomkiem i przeuroczym synem-Stasiem.

DSC_9925Popołudniowe słońce dość mocno prażyło, co zaowocowało efektem „zmartwienia” na twarzy chłopaków ;). Złota i srebrna strona blendy praktycznie nie nadawała się do użytku, ponieważ oślepiała moich modeli jeszcze mocniej niż samo słońce.

DSC_9993 Nie przeszkodziło nam to jednak w dobrej zabawie 😀

DSC_0151Chłopcy zostawili nas na chwilę, podczas której mogłyśmy porozmawiać i zrobić kilka portretów.

DSC_0147web

DSC_0161

DSC_0154webZakradłyśmy się do ogródka przy jednej z chat żeby wykonać kilka zdjęć. Chłopcy w tym czasie zajmowali się zapewne jakimiś męskimi sprawami. 😉

DSC_0111

DSC_0216webStaś jest moim ulubionym dziecięcym modelem, przebywanie z nim i fotografowanie go sprawia mi dużo radości. 🙂

DSC_0246web

DSC_0199

DSC_0268I na koniec rodzinne zdjęcie przed drewnianym kościółkiem.

Dziękuję bardzo za udział w sesji i mile spędzone popołudnie. 🙂 Do Kasi wędruje oprawione zdjęcie oraz zdjęcia z sesji nagrane na płytę.

Pozdrawiam,A. K.

Skomentuj

